промените в стратегията на Kickstarter се дължат на факта, че той започва да губи съревнованието с друга аналогична услуга - Indiegogo. Независимо от факта, че името на конкурента се среща много по-рядко в публикациите в глобалната мрежа, в крайна сметка той става все по-успешен и амбициозен именно поради липсата в сайта на предварителна модерация. За сравнение, в момента в Indiegogo са публикувани около 200 000 проекти от повече от 200 страни, докато в Kickstarter техният брой е около 150 000.
четвъртък, 5 юни 2014 г.
Indiegogo 2014
Indiegogo
промените в стратегията на Kickstarter се дължат на факта, че той започва да губи съревнованието с друга аналогична услуга - Indiegogo. Независимо от факта, че името на конкурента се среща много по-рядко в публикациите в глобалната мрежа, в крайна сметка той става все по-успешен и амбициозен именно поради липсата в сайта на предварителна модерация. За сравнение, в момента в Indiegogo са публикувани около 200 000 проекти от повече от 200 страни, докато в Kickstarter техният брой е около 150 000.
промените в стратегията на Kickstarter се дължат на факта, че той започва да губи съревнованието с друга аналогична услуга - Indiegogo. Независимо от факта, че името на конкурента се среща много по-рядко в публикациите в глобалната мрежа, в крайна сметка той става все по-успешен и амбициозен именно поради липсата в сайта на предварителна модерация. За сравнение, в момента в Indiegogo са публикувани около 200 000 проекти от повече от 200 страни, докато в Kickstarter техният брой е около 150 000.
Абонамент за:
Коментари за публикацията (Atom)
Няма коментари:
Публикуване на коментар