Компанията инвестира милиарди в разработването на идеята, която вече е позната от машините за кафе - капсулата, в която има сироп и въглерод, се поставя в машината, която добавя питейна вода, за да се получи освежаващата напитка. Така на пазара се очакват голямо разнообразие от подобен вид напитки - от сокове и студени чайове до фитнес продукти.
Това не е първият опит на компанията да създаде подобен род напитка. В началото на 90-те от Coca-Cola пускат автомат, предназначен за офисите предимно, който смесва вода и сироп. Резултатът: много разочаровани клиенти заради грешни дозировки, на машината, лошия вкус и честите й поправки.
Според сегашните планове обаче предимството на капсулите е именно това, че гарантират еднакво количество концентрат, както и въглероден оксид за всяка една напитка.
Експерти прогнозират обаче, че една машина би струвала между 200 и 300 долара и се съмняват в успеха на бизнес идеята на компанията.
Няма коментари:
Публикуване на коментар