неделя, 8 юни 2014 г.

емигрант 2014

как да си намеря работа в германия
детските са 200 евро на месец



 Намери си я чрез EURESS ,стана много бързо ,прати си документите на жена от бюрото по труда,която отговаря за Германия,тя му прати пък в бюрото по труда в Бон и от там започнаха да му изпращат документите на работодатели.Получи три предложения по телефона и прие едното,пратиха му разрешително и договор, и така вече е там.Много е доволен от посрещането и квартирата


Аз като писах на жена, работеща в ЕУРЕС, тя ми изпрати линк с всички бюра по труда в Италия и ми каза сама да се оправям. Не точно с тези думи. Пиша на бюрата, никой не отговаря.

по-верния е предварително да си намериш работа още от БГ.

Най-добрият вариант, търсиш си по нета, ако имаш квалификация, знаеш езика, имаш опит. Ако не, познати. Аз лично никога не съм ползвала 2рият

мнение без познати не взимат ,да те вкарат и представят в фирмата ,ако ще и клалификации да имаш пак не става ,
тая клалификация трябва да се търси и работното място да е свободно от доста време ,само тогава има вариант да си намериш работа 

 регистрира се на адрес в германия  се търси законна  работа ,намираш и получаваш трудов договор ,с него може да наемеш квартира  

работа на черно може да си работиш където искаш ,говорим за законна с трудов договор

хубавите работни места се обявяват в сайта на фирмата
лошите   в местните бюра по труда ,тия дето за нищо не стават в eures

Безработица ли? Предложения за работа валят даже и по скайпа, нищо, че не знаете кой ви пише. Е, работата е малко особена, но пък заплащането добро.  

Няма коментари:

Публикуване на коментар