неделя, 1 май 2016 г.

АМАЗОН

главният изпълнителен директор на Amazon Джеф Безос реши да увеличи разходите отново. Той разчиташе, че по-бързите доставки, интелигентните джаджи за дома и уеб технологиите и услугите ще осигурят силен растец на продажбите.

Шефът на компанията не се свени относно харченето на пари: Amazon въведе доставки в същия ден, с което повиши изпълнението на разходите с 33%. Освен това следващата седмица Amazon ще излъчи първата си реклама на финала на американската футболна лига Супербоул.

Amazon Web Services (колекция от отдалечени компютърни услуги, които съставят една облачна платформа) отчетоха силни продажби в размер на 2,4 млрд. долара или с 69% ръст спрямо година по-рано. Този сегмент представлява бързо развиваща се и печеливша част от бизнеса на Amazon, макар че съставлява едва около 7% от приходите, обясни компанията.

приходите са нараснали с 2% до 35,7 млрд. долара през четвъртото тримесечие

Оперативните разходи на онлайн търговеца са се покачили с 21% до 34,6 млрд. долара. Най-голямото предизвикателство пред Безос е да балансира жаждата на Уолстрийт за печалби и собствените му амбиции за използване на нови технологии – като безпилотни дронове и интелигентни устройства за домакинството.

Няма коментари:

Публикуване на коментар