Пазаруването във виртуални супермаркети става все по-предпочитано. Клиентите постоянно са в интернет пространството и сравняват цени, предложения и условия. Много потребители първо проверяват промоциите в онлайн магазина и след това отиват, за да пазаруват на място избраното. Затова физическите магазини и обекти няма да изчезнат. Това са част от тенденциите, очертани по време на първата годишна конференция "Успешни стратегии за електронна търговия",
Феноменът "кликни и получи"
"Нетърпението" и "стремежът към здравословен начин на живот" са двете тенденции с най-голямо влияние върху потреблението, посочи Марек Кемпка, директор "Технология на пазаруването" в Nielsen. "Електронната търговия е тази, която създаде нетърпението у купувачите. Феноменът "кликни и получи" поръчаните стоки у дома става все по-масов. В битката за бързина и "доставка до врата" се включват не само куриери, но и дронове. В Лондон и Берлин например можеш да получиш храната си 15 минути след направена поръчка онлайн,
В България най-продаваната стока онлайн са дрехите
КАПИТАЛ
Няма коментари:
Публикуване на коментар