петък, 22 април 2016 г.

1996

През далечната 1996 година най-голямата интернет търсачка в света Google все още е проект в Станфорд, а най-голямото достижение в софтуерната индустрия е операционната система Windows 95. Amazon пък е просто малък стартъп, продаващ книги. Стив Джобс още не се е върнал в Apple, но това не му пречи да даде изключително забележително интервю за уебсайта Wired.


Към днешна дата компании - от производители на матраци до продавачи на софтуер, продават директно на крайните потребители през интернет.

„Вземете предвид бизнес индустрията. Толкова много средства се харчат за поддържане на запаси – милиарди долари. Запасите са нещо лошо. В тях компаниите позиционират тон от кеша си, като те са отворени за вандализам и са напълно ненужни. Отнема огромно време да се управляват тези запаси, а в крайна сметка колата, която искате и цветът, който ви харесва, така или иначе не са налични. Няма ли да е хубаво да се отървем от тези запаси? Няма ли да е хубаво да си поръчате автомобил, в желания цвят и да го получите след седмица“, пита Джобс. Към днешна дата Tesla почти няма запаси от автомобили на склад. Вместо това потенциалните купувачи преглеждат моделите и правят поръчка онлайн с по-късна доставка.

Според Джобс много от хората вече живеят в среда на „информационна претовареност“ и „повечето хора получават повече информация, отколкото могат да асимилират. Това продължава да е вярно и към днешна дата, макар и потребителите на Instagram и Twitter, най-вероятно да изразяват друго мнение. 

Прочети повече на: http://profit.bg

Няма коментари:

Публикуване на коментар