вторник, 22 септември 2015 г.

2015 ВЕРИГИТЕ

През последните години Baumax и Praktiker продадоха бизнеса си тук, Billa търсеше купувач на магазините си в България, а новината отпреди два дни – Rewe затваря обектите си с марката Penny 

Слаб пазар

Ако изобщо решат да влязат в България, Aldi ще заварят един пазар с ниска покупателна способност, бавно развитие и конкуренция, основно фокусирана в дискаунт сегмента. През последните години постепенно изчезнаха форматите, които бяха във високия клас, а тези в средния изпитват все по-големи проблеми. Тенденцията напоследък е броят на тези, които си тръгват, да е по-голям от тези, които идват. 

Причината е, че пазарът е слаб и няма сериозни изгледи за бърз растеж. 

Според последните данни, с които "Капитал" разполага, през 2014 г. общият бизнес на най-големите 9 вериги за храна е пораснал с 3.3%, но от тях едва три са на печалба. Това са Kaufland, Metro и "Фантастико". 

ХРАНСКОМЕРС ,ЕВРОПА ,ПИКАДИЛИ ,СБА ,ФАНТАСТИКО ,ТМАРКЕТ,КАРФУР ,МЕТРО ,ЛИДЛ ,КАУФЛАНД

Няма коментари:

Публикуване на коментар