вторник, 2 април 2013 г.

Бизнес идеята, е най-лесното и съвсем не е достатъчна. Идеи има много, изключителни бизнеси – не чак толкова. 
Често предприемачите мислят, че като имат добра идея или дори полу-готов продукт са готови да продадат на печалба бизнеса или да почукат на вратата на някои фонд за рисково финансиране. Това може да проработи само ако вече са вдигнали на крака и продали успешно няколко предишни бизнеса и са напълно наясно как се прави това. Никой не инвестира в идеи, дори в продукти. Най-важни за инвеститора са екипа и стратегията. Ако те не са железни и не вдъхват увереност, че могат да преборят безбройните трудности и заплахи, инвеститорите няма да рискуват милионите си.

Търси услуга която би взривила пазара и се е появило голямо търсене подобно на сайта groupon или сайтове за колективно пазаруване,колко резултата излизат при търсене в гугъл от вашата услуга,колкото по малко по добре

Няма коментари:

Публикуване на коментар