вторник, 27 декември 2016 г.

Мотивация

Мотивация от създателя на филма Роки

Аз бях предопределен да остана никой.Живота ми нанесе рана още с раждането ,половината ми лице бе парализирано.Учителите ме считаха за умствено изостанал,а майка ми ми сложи кръст още в детството.
В продължение на дълги гладни години ,агенти и продуценти твърдяха че трябва да почна отначало с актрьорството ,а после да пиша сценарии.Никои не прочете дори страница от сценария ми.Гълтах сълзите.Чистих клетката на лъва в зоопарка ,давах им месо.7 тежки години но не загубих вяра в себе си.А после ,цяла година живях с 1600 долара ,квартирата ми беше 1000 долара на месец ,продадох кучето си за 50 долара ,защото не можех да го храня ,но тогава написах Роки.

Вярвайте в себе си.
Силвестър Сталоун  

Откупих кучето си за 1500 долара. 

Няма коментари:

Публикуване на коментар