преди 3 месеца Стивън Хауз има финансови затруднения и едва успява да плати наема си. Днес 32-годишният програмист се опитва да оптимизира видеоиграта, която му носи приходи от повече от 100 000 долара дневно. В Slither.io потребителят има възможност да контролира змиеподобно същество и да се конкурира с останалите потребители в събирането на храна.
Играта е обявена за една от най-сваляните, изравнявайки се по популярност с мобилните приложения на Facebook и YouTube. Slither.io получава одобрението на социалния геймър и вече е свалено повече от 68 милиона пъти на мобилни устройства, а още 67 милиона потребители се забавляват с играта през уеб браузърите си.
Мобилните приложения днес са повече от 3.6 милиона, от които 950 000 са игри. Появата на Стивън Хауз в този бизнес показва как едно приложение може да стане известно и доходоносно и колко труден може да бъде стартът в подобна конкурентна среда. Финансовите проблеми вече са зад гърба на програмиста и днешното най-голямо предизвикателство е да успее да направи приложението си стабилно. Издирването на стабилен сървър също забавя развитието, след като само 500 човека могат да играят едновременно. Ето защо Хауз прекарва седмици в търсенето на достатъчно сървърно пространство, избягвайки услугите на Amazon Inc. или Alphabet Inc. След 6-месечни разработки, програмистът вече няма пари за реклама, но и няма нужда, след като потребители в YouTube публикуват клипове, в които показват колко пристрастяваща може да е тази игра. Повечето геймъри във видео социалната мрежа му дават положителна оценка, а само PewDiePie разполага с 47 милиона последователи. Играта е безплатна, достъпна и почти безкрайна, което отговаря на рецептата за успешни приложения. Приходите идват от рекламите, които потребителят вижда по време на игра. Всяка видяна реклама носи по един цент, но когато дневната аудитория е от 460 милиона души, става трудно да се изчисли печалбата. Ето защо Стивън отказва да каже точната стойност, но поне споделя, че спечеленото може да се изобрази със "седемцифрена сума".
Прочети повече на: http://profit.bg
Няма коментари:
Публикуване на коментар