реклами
Отчетоха 442 милиона гледания по евроканалите
излъчени 2 074 пъти и са достигнали близо 442 млн. гледания.
Клиповете, които се излъчваха в телевизионната мрежа на четирите телевизии, са с продължителност 30 сек. и са в два варианта – един имиджов спот и един с акцент върху културно-историческия туризъм. Те са на немски, френски, английски, руски, испански и български език.
Oбщата стойност на проекта е около 3 млн. евро.
Четирите паневропейски медии на практика обхващат почти цялата територия на Европа, както и държави от Близкия Изток, Африка и Азия. Покритието на Eurosport е 243 млн. зрители, в 99 страни. Euronews се излъчва в 156 страни и достига до 419 млн. домакинства чрез кабелни и цифрови платформи. Discovery Channel обхваща до 97 милиона домакинства само в Европа, Средния изток и Азия. National Geographic Channel има аудитория от 458 млн. домакинства в 173 страни в света.
Няма коментари:
Публикуване на коментар