събота, 12 декември 2015 г.

2015

Онлайн търговията стимулира пазара на логистични центрове в ЕвропаБългария все още изостава от западните тенденции, но има бъдеще като регионален хъб на онлайн магазините
Деница Симеонова


Според данни на консултантите 28% от интернет потребителите в България пазаруват онлайн, а в Европа този процент достига 63.

Пример в тази посока е онлайн търговецът на модни дрехи и аксесоари Fashion Days. Компанията има три склада в индустриалната зона на Букурещ, но вече планира в бъдеще да ги консолидира в един XXL склад. Въпреки че Fashion Days е сред най-големите електронни търговци в България, гигантът не планира складове в България. Страната ни засега изостава от тренда за развиване на големи складови площи. В държави като Франция, Холандия и Великобритания обаче делът на XXL складовете вече е над 25% от общия обем, 

КАПИТАЛ

Няма коментари:

Публикуване на коментар