неделя, 21 декември 2014 г.

кредит 2015 0% лихва

Клопки в офертите за заеми с 0% лихва

кредитна карта
застраховка
0% е валидно 1 месец
еднократна такса при отпускане
субсидиран кредит



Търговецът изкуствено завишава цената на определена стока. По този начин оскъпяването се поема по индиректен начин отново от потребителя.


Дето защо при оферти с 0% ГПР проверявайте каква е цената на стоката в друг магазин. Ако тя се окаже на приблизително същата цена, то тогава офертата е изгодна, тъй като самият търговец поема изцяло оскъпяването.

Нулевият процент оскъпяване и ГПР може да са валидни за определен срок от целия договор на кредита. Например оферта с 0% ГПР само за първите няколко месеца, като след този период се прилагат съответните условия.

Така при оферти от този тип да се внимава и за оскъпяването след периода на промоцията

Кредитът може да е обвързан с получаване на кредитна карта, която се предоставя под формата на подарък или бонус. За клиента в този случай оскъпяването са разходите по тази карта. Дори и да не я ползва, той ще трябва да заплати минимум годишна или месечна такса за поддръжка.

Друга клопка е невключването на застрахователна премия по застраховка върху закупената стока в Годишния процент на разходите. При този вид заеми често застраховките са задължителен елемент от условията на офертата.Винаги се интересувайте дали застрахователната защита е за Ваша сметка и дали тя е задължителен елемент от договора за кредит. Ако е задължителна, то кредиторът е длъжен да я включи в цената на кредита.
Съветът на експертите от MoitePari.bg е да четете внимателно съдържанието на договора за кредит, преди да го подпишете, за да запазите доброто си настроение за предстоящите празници.


Не се подвеждайте от заглавия от вида „0% лихва“ или „без оскъпяване“. Винаги се интересувайте от размера на Годишния процент на разходите. 

Това, че има оферти на пазара с 0% ГПР съвсем не означава, че те не са изгодни. Такъв тип оферти на разсрочено плащане биха могли да се окажат наистина изгодни, но единствено, ако оскъпяването е субсидирано от търговеца. При липса на оскъпяване най-често търговеца го поема чрез отстъпка от цената за конкретна стока. Целта на търговеца в този случай е да продаде повече бройки от даден продукт. Промоции от този характер рязко повишават интереса и продажбите растат повече от обичайното.

Няма коментари:

Публикуване на коментар