вторник, 28 март 2017 г.

МОТИВАЦИЯ

Не вярвах в добротата на хората
Карах колата зимата когато спуках гума и нямаше как да я сменя.
Колите ме подминаваха,но изведнъж спря кола излезе едър млад мъж и каза.
-Виждам че нямаш крик но и аз нямам но мога да довдигна колата и да сменим гумата.
Така и направихме.
Поисках да му заплатя но младия човек отказа.

По добре направете каквото и да е добро на друг човек който има нужда както вас.
Каза и си тръгна.

Не вярвах на очите си и не вярвах че има хора способни на това.
Отидох един път в едно кафе,обслужваше ме момиче в последен или предпоследен месец от бременността.
Когато си тръгнах момичето намери бележка от мен и щедър бакшиш.

Най сърдечни пожелания за бъдещето ви дете.Вие с нищо не сте ми длъжна.

По добре правете добро за хората ,НЕ ОЧАКВАЙТЕ БЪДЕЩИ ОБЛАГИ ИЛИ ЗАПЛАЩАНЕ НО ЗА ТЕЗИ КОИТО ЗАСЛУЖАВАТ.   

Няма коментари:

Публикуване на коментар