неделя, 5 март 2017 г.

Мотивация Какво трябва да направя за да успея

Трябва да измисля някаква ценност за хората ,колко ще печеля зависи колко добре я представям ,Трябва да се занимавам  с трудни неща,неща които другите избягват,неща които ме плашат,неща за които мисля че силите няма да ми стигнат   

Трябва да ставам по рано отколкото искам
Трябва да давам повече отколкото получавам
Трябва да не се предавам
Трябва да не се оплаквам
Трябва да рискувам ,даже всички да смятат че не трябва
Трябва да вървя напред ,дори никои да не ме следва.
Трябва да инвестирам в себе си ,дори никои да не го прави
Трябва да правя грешки и да изглеждам идиотски
Трябва да отитвам да правя грешки и пак да започвам отначало
Трябва да измисля някаква ценност за хората ,колко ще печеля зависи колко добре я представям
Трябва да работя бързо
Трябва да бъда добър дори с този който е жесток с мен
Трябва да спазвам сроковете
Трябва да продължавам напред независимо от пречките
Трябва да нося отговорност когато нещата се объркат

Трябва да се занимавам  с трудни неща,неща които другите избягват,неща които ме плашат,неща за които мисля че силите няма да ми стигнат   

Няма коментари:

Публикуване на коментар