неделя, 23 юни 2013 г.

КАК СЕ ПЕЧЕЛИ ОТ САЙТ ,БЛОГ

Първоначално комикът актьор печелеше милиони евро от билетите за спектаклите си по площадите и от продадените дивиди на шоутата си. Днес обаче Грило трупа милиони от сайта си www.beppegrillo.it, на който може да се намери всякакъв вид реклама.
Блогът на комика е като манна небесна за какви ли не рекламни банери, които никнат там като гъби след дъжд. От обяви за компютърни игри до фотоволтаични панели - има всичко. Никой не знае на колко точно се изчисляват печалбите от рекламите.

Според данни на самия Грило, оповестени през 2011 г., блогът се посещава всеки месец от 5,2 млн. читатели. Google Ad Planner също свидетелства за огромен брой посещения - в началото на 2013 г. средно по 173 хиляди уникални потребители има всеки ден блогът на Грило, а видените страници на месец надхвърлят 76 млн. Всички те скачат двойно по време на предизборната кампания.

Най-дебелото перо в приходите се оказва Google AdSense, най-големият концесионер на реклама в мрежата. Той плаща комисиона за всеки клик върху неговите реклами, независимо дали след това те са довели до някаква покупка.
Според седмичника “Панорама” всеки клик върху реклами за соларни панели например в блога на Грило означава 2,43 евро, което е доста висока цена. В Италия Goоgle дава на уебмастера на съответния сайт 68% от цената, платена от рекламодателя. Това значи, че Грило прибира 1,65 евро от всеки клик в рекламното каре за соларни панели. Според доклад на Doubleclick за Италия се смята, че 1000 видени страници генерират един клик върху реклама.
Или с други думи, само от едно рекламно каре за фотоволтаични панели в блога на Грило влизат 92 400 евро на месец в джоба му


Няма коментари:

Публикуване на коментар