вторник, 4 юни 2013 г.

1. Кои облачни услуги поддържате?
Cloud Computing облачни услуги за малкият бизнес
Има софтуерни клауд-базирани предложения, като Dropbox за онлайн документ, снимка и съхранение на видео. Intuit предлага QuickBooks за онлайн отчитане. А има и Salesforce за онлайн управление на взаимоотношенията с клиенти (CRM).


2. Какъв е вашият мачин наценообразуване ?
Трябва да плащате само за това, което използвате,
Също така, трябва да внимавате за големи първоначални разходи. Таксите обикновено може да бъде изискват почасово, месечно, на всеки шест месеца или веднъж годишно плащане,месечните такси може да варират значително, от порядъка на около $ 1 на месец за потребител до $ 100 на месец за потребител и нагоре, в зависимост от нуждите на компанията.

3. Колко защитена е вашата облачна услуга?
сигурност трябва да бъде основна грижа, когато става въпрос за съхранение на критични фирмата ви данни в облака.
Мерките за сигурност, за да търсят включват защитни стени, анти-вирус, откриване, разпознаване многофакторен потребителя и шифроване на данни и рутинни проверки на сигурността. Важно е също така да попитам кой в ​​облака компанията ще имат достъп до данните си в облака и дали облак доставчик прави проверки на служителите фон за да премахнат потенциалните киберпрестъпниците или крадците на самоличност.

4. Къде е вашия център за данни и как безопасно е това?
 природни бедствия, включително пожари, наводнения, земетресения и бури. Също така, разберете как съоръженията са защитени от крадци

5. Какво се случва, ако загубите данните си?
На разстояние шансовете си облак доставчик случайно изтрива или губи ценните ви данни,

6. Какво клиентски услуги за подкрепа предлагате?
Без изключение, техническа поддръжка трябва да бъдат достъпни за Вас онлайн или по телефона 24 часа в денонощието, всеки ден, включително и почивните дни, Bessmer съветва.

Вие също трябва да се информира за средната реакция и час резолюция, и дали ще се налага да общуват с утвърдени инженери или повторения за обслужване на клиенти четене скриптове, когато се обаждате на линия за обслужване на клиенти или да използвате чат на живо функция.

7. Може ли вашият облак мащаб, за да посрещнат нуждите на бизнеса ми?
Разрастване на бизнеса ви, така че ще ви свърши облак съхранение. За да се гарантира, че сте избора на гъвкав доставчик на облак, да разберете какъв допълнителен капацитет за съхранение и други услуги могат да се предлагат с течение на времето и за колко. Ако имате намерение да увеличи персонала ви, вие ще искате да се уверите, че можете лесно да добавите допълнителни потребители към профила си.

8. Какво е вашето престой история?
Downtime е, когато един облак доставчик е недостъпна за потребителите чрез интернет за определен период от време. Естествено, най-добрият отговор на този въпрос никога не е. Въпреки това, дори най-големите, най-известните доставчици на облачни понякога опита престой, като Amazon наскоро направи по време на прекъсване, които спечели Netflix .

Тъй като облак прекъсвания може да бъде щети и разходи за бизнеса си, това е най-добре да изберете доставчик с възможно най-малко. Някои от продавачите публикуват своите дневници престой История. Ако не, не забравяйте да попитате за опит облак доставчика.

9. Как ще ми създаде?
След като изберете и да подпише с облак доставчик, следващата стъпка обикновено е да влезете във вашия потребител таблото и да започнете да конфигурирате вашето внимание и добавяне на служители като потребители. Някои облачни доставчици ще ви преведе през как да инсталирате и настроите своите услуги, докато други, като например Amazon и Google, просто предоставят онлайн уводни водачи, Bessmer казва.

10. Как ще вляза в облака на компанията ми?
Би трябвало да можете да получите достъп до бизнес информация в облака от всяко място и по всяко време чрез интернет просто като влезете в страницата клиент на вашия доставчик за вход. Можете да използвате всяко устройство, за да влезете в системата, включително вашия лаптоп, смартфон или таблет.

Няма коментари:

Публикуване на коментар