петък, 8 февруари 2013 г.

Microsoft повтарят това, което вече знаем - Google сканират съобщенията в имейл акаунтите ни и използват информацията от тях за успешна таргетирана реклама. Според проучвания на Microsoft, 70% от потребителите изобщо си нямали представа, че нещата стоят така, а 90% от анкетираните са се обявили против тази практика. За разлика от Gmail, твърдят от компанията, "Outlook.com вярва, че неприкосновеността на данните ви не е за продан".
"Вярваме, че хората трябва да имат избор и контрол върху личните си имейли, независимо дали става въпрос за споделяне на данни за банковата ни сметка или снимки на семейството ни или информация за здравословното ни състояние", твърди се още в кампанията.
Google, разбира се, имат дежурен отговор за тези обвинения. Първо, те твърдят, че сканирането става напълно автоматично и не застрашава безопасността на личните ни данни и второ, именно таргетираната реклама им позволява да предоставят почти всичките си услуги безплатно.

Няма коментари:

Публикуване на коментар