петък, 15 януари 2016 г.

реклама видео

Дисплей рекламата в САЩ ще задмине тази в онлайн търсачките
Всъщност всеки пети инвестиран от рекламодателите онлайн долар ще бъде вложен именно в банери и формати в социалните мрежи. 

Видеото (като част от дисплей рекламата) също ще нарасне и ще достигне 14.3% от общите дигитални бюджети в САЩ при 12.8% през 2015 г. 

Един разпространен формат за дисплей реклама са билбордовете.

Дисплей рекламата също се използва и в интернет-среда като вариант на интернет маркетинга. Дисплей рекламата се появява на уебстраниците под много форми, в това число банери. Такива банери могат да съдържат както статични, така и анимирани изображения, също и аудио и видео елементи. 


2016 Видео клип ще е водещ в представянето на стока,продукт или услуга през социалните мрежи ,за сметка на снимка или текст  

билбордове ,тв ,радио ,автобуси , 

рекламен пазар 
BBDO Group , MediaBASKET ,Ogilvy, DDB,                        AMI Communications

С най-много подадени заявки през 2012г. е рекламна агенция DDB Sofia – 34, следвана от noble graphics и reforma, всяка от които с по 31 заявки. В топ 10 на агенциите с най-много подадени проекти са Saatchi & Saatchi (25), New Moment New Ideas Company (23), Publicis (18), Next-DC (13), the Smarts (13),студио "Ентусиазъм" (11) и All Channels | Advertising (10).

Няма коментари:

Публикуване на коментар