Дисплей рекламата в САЩ ще задмине тази в онлайн търсачките
Всъщност всеки пети инвестиран от рекламодателите онлайн долар ще бъде вложен именно в банери и формати в социалните мрежи.
Видеото (като част от дисплей рекламата) също ще нарасне и ще достигне 14.3% от общите дигитални бюджети в САЩ при 12.8% през 2015 г.
Един разпространен формат за дисплей реклама са билбордовете.
Дисплей рекламата също се използва и в интернет-среда като вариант на интернет маркетинга. Дисплей рекламата се появява на уебстраниците под много форми, в това число банери. Такива банери могат да съдържат както статични, така и анимирани изображения, също и аудио и видео елементи.
2016 Видео клип ще е водещ в представянето на стока,продукт или услуга през социалните мрежи ,за сметка на снимка или текст
билбордове ,тв ,радио ,автобуси ,
рекламен пазар
BBDO Group , MediaBASKET ,Ogilvy, DDB, AMI Communications
С най-много подадени заявки през 2012г. е рекламна агенция DDB Sofia – 34, следвана от noble graphics и reforma, всяка от които с по 31 заявки. В топ 10 на агенциите с най-много подадени проекти са Saatchi & Saatchi (25), New Moment New Ideas Company (23), Publicis (18), Next-DC (13), the Smarts (13),студио "Ентусиазъм" (11) и All Channels | Advertising (10).
Няма коментари:
Публикуване на коментар