сряда, 27 януари 2016 г.

РЕКЛАМА 2016

Рекламодателите в България дават консервативна прогноза за инвестициите си през 2016 г.
За рекламните агенции 2015 г. беше година на продължаваща стагнация. 
Телевизионната реклама ще продължи да е водещият комуникационен канал. На второ място приоритет за нас е дигиталната комуникация, 
Несъмнено телевизията ще продължи да бъде водещият канал за комуникация заради най-ниската цена за единица контакт,

МТЕЛ И през 2016 г. като най-ефективни рекламни канали за достигане на нашите целеви аудитории ще останат телевизията и външната реклама. Интернет обаче се превръща в основния медиен канал за някои от по-нишовите ни целеви аудитории, към които се насочваме. Онлайн рекламата ни дава огромна възможност за по-прецизно достигане до нашата аудитория и там със сигурност ще продължим да инвестираме. Като цяло не планираме промени в основния ни медиен микс.

ТЕЛЕНОР Много се говори за дигиталната реклама и ние имаме големи амбиции в това отношение за 2016 г., така както имахме и няколко интересни проекта в тази област през миналата година. Но, честно казано, телевизията все още е кралят на рекламния пазар на Балканите и ще е нужно още доста време, докато това се промени.

2015  оттеглянето на рекламодатели от пазара като търговската верига Penny Market и Alpha Bank, която стана част от "Пощенска банка", но и от активизирането на нови играчи, предимно от сегмента на бързите кредити.

Клиентите ни ще инвестират почти двойно в онлайн и мобилна реклама през 2016 г."

Прогнозите ни са, че водещ канал в разпределението на рекламните бюджети ще продължава да бъде телевизията. Мобилната и онлайн рекламата ще продължават да растат - видео ,банер ,sms


И през 2016 г. телевизията ще остане водещата медия по отношение на инвестициите в общия медия микс, като очакванията ни са нейният дял да привлече над 76% от медийните бюджети на рекламодателите. Дигиталната реклама ще продължава да увеличава дела си, като основен двигател за това са мобилната реклама, онлайн видео форматите и автоматизирана реклама (т.нар. programmatic buying).

OLX - ЩЕ ИНВЕСТИРА В МОБИЛНА РЕКЛАМА

СПОРЕД ЗАГОРКА ,МТЕЛ ,КАРЛСБЕРГ ,ТЕЛЕНОР ,OLX

Предпочитан тип реклама 2016 

ВИДЕО 


БАНЕР ,SMS 


КАПИТАЛ 

Няма коментари:

Публикуване на коментар