неделя, 14 септември 2014 г.

РАБОТА ,УНИВЕРСИТЕТ , 2014

Какво е нужно за да сте успешен програмист на мобилни приложения

Днес програмистите са търсени и ценени в цял свят, но ученето и стоенето пред компютъра не са единствените предпоставки за успеха им. Тъй като тази професия е доста престижна и добре платена, много хора вече трупат познания и скоро конкуренцията ще стане ожесточена.

От Mashable дават 3 съвета на тези, които искат да се развиват в тази област. От тях ще научите какво е нужно за да сте успешен програмист на мобилни приложения. Така че ако имате интереси в тази област е добре да разгледате какво предлагат анализаторите от медията.

1. Демонстрирайте разбирането си
Трябва да сте наясно с факта, че най-добрите мобилни приложения са тези, които решават бизнес проблемите като подобряват работния процес. Покажете на шефа си, че имате това разбиране и ще спечелите. Той знае, че програмист, който разбира защо едно приложение е успешно може да предложи на крайния потребител инвестиционна възвръщаемост, а от това ще спечелят всички.

2. Трябва да знаете как да комуникирате и с нетехнически грамотните хора
Разработчиците на мобилни приложения, за да са успешни трябва да са готови да си сътрудничат и да работят сплотено. Важно е обаче те да са и в състояние да комуникират с нетехнически грамотните хора. Изграждането на конкурентно мобилно приложение изисква сътрудничество със заинтересованите страни, които не винаги имат нужните техническите познания. Ето защо е важно мобилните разработчици да могат да изразяват ограниченията и възможностите на мобилните технологии по начин, който всички хора да могат да разберат. В тази индустрия, една от най-големите грешки е поставянето на бариера между клиенти и разработчици.

3. Поддържайте уменията и знанията си на ниво
От ключово значение е програмистите на мобилни приложения да са в крак с най-новите езици. То се знае, че те трябва да усъвършенстват основните си умения по Java или C ++ за Android и Objective-C или Swift за iOS, но те трябва да имат опит и в работата с APIs и SDKs, предоставени от големите социално медийни платформи (като например Facebook или Instagram). Освен това е важно да се знае не само сегашната технология, но и тази която идва. Ако можете да съветвате клиентите си за бъдещето на вашите проекти или да им покажете как те могат да растат с течение на времето ще спечелите много.

игра прави,печели  1 милион чисто годишно 

Няма коментари:

Публикуване на коментар