събота, 22 юли 2017 г.

Неуспехите на Ричард Брансън

компанията му за газирани напитки фалира.
Virgin отново навлиза в нова територия през 1994 г. с основаването на Virgin Cola. Компанията произвежда напитка, която има за цел да се конкурира с Coca-Cola и Pepsi.
Началото изглежда обещаващо, но не след дълго става ясно, че Virgin Cola не се продава. Напитката приличала прекалено много на другите напитки, за да има собствена идентичност. Компанията фалира след няколко години, от което Брансън научава ценен урок – ако не си уникален, няма да те забележат.

 Когато потребителите не сваляха музиката на Virgin Digital.
Virgin Digital стартира дейност през 2005 г. Това бе сайт за сваляне на музика по подобие на iTunes. Платформата на Брансън можеше да се похвали с огромно количество музика. Тя също така предлагаше абонаментна услуга за дигитална музика, която предшестваше появили с по-късно платформи като Spotify.
За съжаление, това което Virgin Digital нямаше бе iPod. Компанията се бори срещу Apple и сайтовете за пиратска музика в продължение на две години преди да спре дейност през 2007 г. Загубата припомня на Брансън, че винаги е по-добре да си проправиш собствен път, вместо да върви по стъпките на други компании.
Всички се провалят. Хората, които се провалят най-много, успяват.
Всеки един от провалите на Брансън можеше да опропасти кариерата му, ако той го бе позволил, но отличителната черта на истинския предприемач е способността да се адаптира към променящите се обстоятелства.

авиокомпания,булчински рокли ,списание

profit,bg

Няма коментари:

Публикуване на коментар