Chaos Group | Rendering & Simulation Software – V-Ray, VRscans
КОНКУРЕНТИ CINEMA 4D ,3DS ,MAYA
НЕДОСТАТЪК СЛАБО ,ЛИПСА ПРЕДСТАВЯНЕ НА СИМУЛАЦИЯ НА ТЕЧНОСТИ,
REALFLOW,HOUDINI
Все пак добър софтуер ,нали е български
Мечти не съм имал. Моята цел винаги е била да помагаме на потребителите ни и да станем най-добрия софтуер в нашата област. Това не се постига с награди, а с много работа с нашите потребители”, категоричен е Койлазов.
НЕДОСТАТЪК СЛАБО ,ЛИПСА ПРЕДСТАВЯНЕ НА СИМУЛАЦИЯ НА ТЕЧНОСТИ,
REALFLOW,HOUDINI
Все пак добър софтуер ,нали е български
Мечти не съм имал. Моята цел винаги е била да помагаме на потребителите ни и да станем най-добрия софтуер в нашата област. Това не се постига с награди, а с много работа с нашите потребители”, категоричен е Койлазов.
„Гледахме да си вършим работата, да предоставим уникален продукт – това ни беше фокусът”, каза Митев.
Компанията „Хаос груп” има няколко метаморфози преди да достигне сегашния си вид. Тя е основана от Петър Митев още през 1997 г. и се е занимавала с реклама. „С колегите ми бяхме развълнувани от индустрията, защото 3D-то беше започнало да навлиза масово в рекламата. Но 97-ма година, знаете какво беше, едно много лошо начало за нас”, спомня си Митев.
Именно тогава двамата младежи се запознават. „В началото като се видяхме, Петър имаше някакви идеи и понеже аз не знаех как се пише такъв софтуер, работех си в общежитието в Студентски град и правех експерименти. Първият софтуер, който написахме беше за специален ефект на огън и пушек”, спомня си Владо.
Това е началото на една от най-успешните и бързо развиващи се компании у нас. „В началото пари нямаше и всичко беше студентски ентусиазъм”, казва Петър. В момента у нас „Хаос груп” имат над 200 служители.
Няма коментари:
Публикуване на коментар