вторник, 24 юли 2012 г.

БИЗНЕС

Работата в McDonald's не е от най-престижните, но въпреки това много успели хора са започнали именно от веригата за бързо хранене.
Джеф Безос, основател и главен изпълнителен директор на гиганта за онлайн търговия Amazon, е един от тези хора.
Безос започва работа в McDonald's като тийнейджър, защото трябвало да работи през лятото, а неговият баща Майк също е бил служител на веригата.
Ето какво споделя Безос за престоя си там:
"През първата ми седмица 15-килограмов диспенсър за кетчуп, закачен на стената в кухнята, се отвори и изля невероятни количества кетчуп във всяка труднодостъпна цепнатина в кухнята. Тъй като аз бях новото момче, ми дадоха препарата за почистване и ми казаха: ''Почвай!''
"Работех на скарата и никога не съм бил на касите. Най-предизвикателното нещо беше да се поддържа правилното темпо в пикови часове.

Няма коментари:

Публикуване на коментар