вторник, 30 септември 2014 г.

БИЗНЕС 2014 ПРОЕКТ ФУТБОЛЕН ОТБОР

Домусчиев пред „Ас“: Започнах в „Лудогорец“ с 25 000 евро
Той обясни как е стартирал проектът: „В Разград имаме голяма фармацевтична фабрика, където работят хиляди хора. В града от 1945 година има отбор, който се казва „Лудогорец“, но през 1999-2000 година тимът, обикновено играещ в "Б" или "В" група, фалира. През 2001 година група ентусиасти започнаха от нулата, като идеята им беше да работят с младежи и деца

Президента на клуба  ми се обади, когато отборът влезе в "Б" група, защото се нуждаеха от по-голям бюджет. Попитах: "Колко още ви трябват?" и той ми отговори: "250 хиляди". Реших да помогна, но само при условие че назначим наш финансов директор и друг, който да контролира инвестициите. И така, през сезон 2010/2011 влязохме в "А" група. Аз, брат ми и близки до нас хора разучихме какво е необходимо и организирахме нещата с най-добрите професионалисти. След това историята е известна… Три години поред сме шампиони на страната. Първия сезон направихме требъл, миналия - също. Няма друг такъв случай в света. Миналата година играхме в Лига Европа и отпаднахме на 1/8-финалите от Валенсия, но преди това победихме ПСВ, Динамо (Загреб) и Лацио.

Домусчиев обяви, ме клубът има бюджет от 6 милиона евро и вече е възприеман като гранд в България: 

За първи път инвестирам във футболен отбор. Занимавам се с много различни неща, но футболът не е по-различен. Ако можеш да направиш нещо, което да печели, значи си успял. Контролираме разходите и това ни помага. "Лудогорец" е социален проект. Правим детско-юношеска школа, възстановяваме стадиона... Не съм от хората, които ще налеят пари и ще чакат печалба. Нашите фенове плащат най-скъпите билети в страната, но парите отиват в отбора. Клубът е за хората. На първо място сме по приходи и от ТВ права."

Няма коментари:

Публикуване на коментар