Онлайн търговецът еMAG поглъща конкурента Fashion Days
еMAG e онлайн търговец, който започва дейността си преди 13 години. До този момент компанията оперира в три държави: от 2001 г. работи в Румъния, от септември 2012 г. - в България, и от октомври 2013. - в Унгария.
През 2012г. Naspers придоби мажоритарен дял в eMAG и в момента притежава 75% от дяловете на компанията. Naspers Group е медиен гигант с широки интереси в онлайн медии и платформи. Групата оперира в над 120 държави, с фокус върху развиващи се пазари (включващи Южна Африка и останалата част от Субсахарска Африка, Централна и Източна Европа, Русия, Китай, Индия и Латинска Америка). Групата отбеляза оборот от 4.5 милиарда евро в края на финасовата година през Март 2014, като докладва и 26% ръст в сравнение с предходната година.
Fashion Days предлага на своите повече от 8 милиона клиенти по света над 500 000 продукта на повече от 1000 марки. Благодарение на своето постоянно подобряващо се представяне - 2.5 милиона продукта доставени за 2013 и повече от 1.5 милиона Facebook фенове, Fashion Days доказва, че е един от важните фактори в онлайн търговията с модни стоки в региона.
Няма коментари:
Публикуване на коментар