сряда, 13 май 2015 г.

бизнес 2015

Телекомите са осъзнали още преди години, че главният бизнес, а именно предоставяне на гласови услуги, отдавна е "умрял"
Телекомите са осъзнали нуждата от нов тип услуги

В момента се търси кое е нещото, което можеш да се предостави като услуга и също така не е тайна, че имаше времена, в които телеком оператори се опитваха да блокират Skype, да блокират Youtube или да се опитват да искат допълнителни приходи от това. Бързо бе осъзнато, че това може да води само до огромно раздразнение у потребителите и до загуба на такива потребители“, каза Грънчаров. По думите му все повече от телеком операторите са на мнение, че тези компании не са враг и колкото по-рано се намери начин на сътрудничество с тях – толкова по-добре. Другият водещ момент, според Грънчаров, е, че имайки база клиенти и база магазини, тоест имайки сериозна информация, този вид оператори се опитват да предоставят и друг тип услуги, различни от досегашните, било то банкови, застрахователни и други.

В България има над 600 компании, които декларират телекомуникационна дейност. Не всички от тях го правят, но може би сме на първо място в Европа по брой на така наречените LAN-ки - малки, било то регионални или квартални оператори, заяви експерта.

Александър Грънчаров
Член на УС, Главен маркетинг директор

Александър Грънчаров е член на Управителния съвет и главен директор маркетинг на VIVACOM от юли 2013 г. Професионалния си опит е натрупал като Главен изпълнителен директор на Карлсберг, България, където отговаря пряко за търговската политика, логистиката, правните въпроси, човешките ресурси и връзките с обществеността. В периода 1993 - 2003 г. той е Country Manager на Coca-Cola, България и отговаря за изпълнението на глобалната потребителска стратегия на компанията, връзките с обществеността, човешките ресурси, защитата на бранда и правните въпроси. Преди това е заемал позицията заместник маркетинг мениджър в националния авиопревозвач Балкан. Александър Грънчаров има магистърска степен по Международни отношения и дипломация от Университета за национално и световно стопанство в София, България, както и специализация в Университета на Coca Cola в Atlanta и в Los Angeles, САЩ.


Прочети повече на: http://profit.bg

Няма коментари:

Публикуване на коментар