кварталните магазини предлагат 500 продукта ,но само най оборотните и търсени.
дискаунтърите 1500
супермаркетите 12000
хипермаркети 35000
Магазините на Алди предлагат само 1500 продукта ,конкурентните вериги 40000 продукта.
Имат 9000 магазина в света.
Незнам кой маркентингов гуру е посъветвал веригите че дигането на оборота и продажбите става с увеличаването на предлаганите продукти например 10 вида тоалетна хартия ,20 вида вода ,50 вида сирене и 40 вида кисело мляко .Все пак става въпрос за един и същи продукт от различни производители.
Единствено се купуват от тях промоциите ,защото се продават на загуба ,барем излъжат някой да дойде и каже ,виж колко евтино продават.Това са си перачници на пари.
Концентрирането на едно място на много вериги също не работи в тяхна полза .В София Хаджи Димитър са се концентрирали 8 магазина а жителите са малко.
Скоро ще дойде и техния час.
Няма коментари:
Публикуване на коментар