петък, 20 юли 2018 г.

Сащ 2018

Тръмп заменя "Обамакеър" с "осигуряване за всички" 
имаш ли застраховка в Сащ част от цената за лечение плаща застрахователя.В бг ако нямаш здравна осигуровка също трябва сам да си платиш. 

Аз лично не разбирам как може еднодневен престой в стая да се таксува $4500 
или линейка цена 4000 долара ,по добре собствен транспорт
Жената я заболя ухото. Отидохме, прегледаха я, платихме 30$ според застраховката и всичко точно. Прегледах си онлайн и се оказа, че прегледа струва 180$ - 30 от мен 150 от застрахователя. Интересния факт беше, че за същата услуга ако нямам иншурънс се плаща около 350$.

Хора, вие ми разбихте понятията за цени на здравеопазването. Аз се имам за заможен човек, ама дори на екскурзия в САЩ вече няма да отида - то няма да ми стигнат всичките спестявания да изкарам 10 дни с една ангина там, ако ми се наложи.  

Редактирано от Han_Solo (06.01.2014 22:49) 


медицинска застраховка
медицинска застраховка ако я сключа като частно лице със същите бенефитс - 700$. Като я сключа през моята компания - аз плащам 35$, компанията плаща 300$. Тотал 335$ и получавам едни и същи преференции.

Няма коментари:

Публикуване на коментар