събота, 17 октомври 2015 г.

печели от ...

услуга

дигитална ,рекламна агенция 

Съоснователят на дигиталната агенция Sofia London Moskva Ангел Терзиев добавя, че фактът и че могат да ги получат на много по-добри цени, също е от значение, когато чуждестранните клиенти си избират партньори в България. Неговото студио обслужва уеб дизайн нуждите на няколко ирландски компании. "Докато те си пият сутрешното кафе, ние вече им докладваме какво вършим", разказва Терзиев. От опита си обаче той достига до извода, че повечето компании, които са готови да се доверят на специалисти от страната ни, предпочитат по-малки студиа заради по-лесната и гъвкава комуникация.

Дигиталната агенция за маркетинг на съдържанието (content marketing) Hop online, чиито клиенти са предимно компании, които оперират на други пазари, пък следва проактивен подход. Най-често агенцията си служи с "професионален нетуъркинг, посещение на събития и конференции в чужбина, смесен българско-американски екип от сертифицирани експерти и отлични отзиви от клиенти, много от които ни препоръчват впоследствие на техни партньори",

Tрудност в работата за други пазари е и фактът, че комуникацията е предназначена за аудитория, която агенциите не познават. "Предизвикателство е да работиш за таргет групи, които не можеш да срещнеш и на които не познаваш особеностите"


Така са спечелили клиенти от САЩ, Канада и Великобритания, сред които има стартъпи, малки и средни ИТ, финансови и застрахователни компании, адвокатски и медицински практики, висши училища, франчайзи за продукти и услуги.

пише капитал

Няма коментари:

Публикуване на коментар