как са веригите 2015
Британската верига Tesco лети към бездната
Нетната загуба на Tesco за счетоводната 2014/2015 е почти 8 милиарда евро,
За 2013 г. Карфур "КМБ България" има 257.5 млн. лв. приходи и 30.68 млн. лв. загуба, а "Пикадили" - 191.97 млн. лв. приходи и 41.78 млн. лв. загуба
КАУФЛАНД Спад в продажбите на веригите ,при оборот около милиард 2008 на Кауфланд с 9 магазина и сега 2015 пак около милиард с 50 магазина ,има огромен спад ,по наши данни 70% спад на продажбите ,завземат пазарен дял но спада е очевиден .Продажбите са пак около милиард но вече с 50 магазина.
БИЛЛА И ПЕНИ Българи ще станат собственици на магазините, които сега носят марките на веригите BILLA и PENNY. Германската компания REWE, представена у нас с двете вериги, е пред продажба на обектите си у нас.
Клубът на губещите
От десетте най-големи вериги за храни само три са на печалба – Metro, "Фантастико" и ЦБА. Шест са на загуба, като при "Пикадили", Lidl и Carrefour тя е най-голяма – съответно 42, 33 и 31 млн. лв. За Kaufland няма данни за финансовите резултати,
Няма коментари:
Публикуване на коментар