понеделник, 1 април 2013 г.
От кои магазини се пазарува най-много по света
Ако някога сте се чудили кои са магазините, от които най-много се пазарува по света, както и техните най-големи конкуренти, то сега имате отговор на този въпрос. Представяме ви най-популярните магазини за хранителни стоки в различните държави:
САЩ – второ място – Target
Американската марка през изминалата година се "модернизира" и откри така наречените филиали „City Targets“ в Чикаго, Лос Анджелис и Сиатъл. Имат планове и за 125 магазина в Канада.
В сравнение с предходната година, компанията е постигнала целта на експертите от агенцията Interbrand, а именно увеличение от седем процента. Стойността на компанията в актуалното класиране се равнява на 25 млрд. долара.
САЩ – първо място – Walmart
Веригата супермаркети продължава да бъде най-големият търговец на дребно в Съединените щати, въпреки влошената си репутация. От вестник „New York Times“ разкриха, че веригата е платила подкупи на стойност 24 млн. долара с цел да им бъде позволено изграждането на нови магазини в Мексико.
Великобритания – второ място – Marks & Spencer
Магазините M&S Food създадоха една висококласна ниша в сектора на супермаркетите. Увеличението им в сравнение с предходната година е с пет процента, като стойността им се равнява на 6.6 млрд. долара. За в бъдеще компанията възнамерява да се позовава на устойчивост.
Великобритания – първо място – Tesco
2012 бе трудна година за търговеца на дребно в Обединеното кралство. Поради нарастващата конкуренция, особено от немските дискаунт магазини като Aldi и Lidl – британците загубиха доста от стойността си.
Франция – второ място – Auchan
Френската верига заложи на разширяването си през 2012 г. В страните от Източна Европа, Индия и Китай Auchan отвори повече от 100 нови магазина. Компанията е пионер в съвременните технологии: клиентите скоро ще могат да плащат със своя смартфон, да изкупуват обратно своите купони и да създават свои списъци за пазаруване.
Компанията създаде и своя социална шопинг мрежа, в която клиентът може да сравнява цени. Така Auchan увеличи стойността на марката си с девет процента и достигна сумата от 3.4 млрд. долара
Франция – първо място – Carrefour
С новия си шеф компанията се цели да си върне обратно своя успех. Жорж Пласат обяви радикални мерки за строги икономии. Ще бъдат намалени разходите и задълженията, каза той.
В допълнение, 500 до 600 места бяха изгубени. Това доведе до два процента увеличение в третото тримесечие, което надмина неговите очаквания, но той продължава да се бори. За момента стойността на компанията е 10.6 млрд. евро – седем процента по-малко от предходната година.
Германия – второ място – Lidl
Lidl продъжава битката със своя най-голям конкурент.
С оферти като "Супер събота" привлича клиентите доста успешно, а и онлайн платформата на компанията е много популярна сред потребителите и дори попада в челната десятка в Германия.
Германия – първо място – Aldi
Който е в Германия, трудно може да избегне многото магазини Aldi. Въпреки това марката претърпя седем процентна загуба през изминалата година. Магазинът отказва нови концепции и почти изцяло липсва в социалната мрежа.
съобщава profit.bg
Няма коментари:
Публикуване на коментар